Before and After

Som skrevet tidligere så var jeg i dag et smut til frisøren for at få gjort lidt ved mit hår som virkelig trængte til en kærlig hånd.

Har de sidste gange brugt en frisør i Helsingør, men ville gerne have en som lå lidt tættere på, og da jeg læste Kia´s anbefaling af Salon Cabello som ligger på Islands Brygge, som er meeeget tæt på mig, så tog jeg chancen og bestilte en tid hos Kirstine.

Sådan så jeg ud før jeg kom under Kirstines kærlige hånd:

også sådan ser jeg ud efter:

Jeg kan på det varmeste anbefale Salon Cabello, man får en super behandling og Kirstine er utrolig dygtig til at vejlede og udføre sit job og helt nede på jorden.

Det er et stort pluds at stedet er grønt (hvilket betyder, at produkterne som bruges er økologiske og er hverken tilsat parfume, parabener, PPD eller andre svært nedbrydelige stoffer. Alle farver der bruges er uden ammoniak og andre giftige kemikalier.)

Endnu et plus er at når man får vasket sit hår, bliver man sat i en stol med fodstøtte og med massage, aaaahhhhh det er vildt dejligt.

Salon Cabello ligger på adressen Gunløgsgade 19, 2300 København

(Was at the hairdresser today, and can warmly recommend Salon Cabello, located at Islands Brygge, super nice work, and the place is green.)

Skriv et svar

