H&M ups

Altså det var jo meningen at jeg KUN lige skulle til øjenlægen, men da jeg skulle hjem, kom jeg til at gå forbi H&M og skulle bare lige ind og kigge, og kom altså ud med 3 ting. Det var ikke lige meningen.

Er jo lige kommet hjem fra New York, med en masse i bagagen.

Viser jer senere hvad jeg købte.

Inden længe vil jeg smutte til frisøren, mit hår trænger seriøst til en kærlig hånd, er spændt på at se hvad det ender ud med.

(Oops got to go past H&M and unfortunately came to buy little. it was not exactly the intention, after all I just come home with a lot from new york.
Showing later what I bought, now I get to the hairdresser, which is needed.)

Skriv et svar

