Hess is more in CPH

Ohhhh yes, mit humør er højt også selvom det er første dag på arbejdet efter 3 mdr. væk. Har nemlig endelig fået bekræftet at Hess is more, giver 3 stk. gratis koncerter i København, og endda med NYC Crew, som jeg oplevede på Nublu, det var såååå fedt (se selv her).

Jeg har oplevet Hess is more 2 gangen og glæder mig til at opleve Hess igen for 3 måske 4 gange.

De giver koncert på udendørsscenen ved Skuespilhuset d. 19, 20 og 21 august kl. 21.00 alle dage.

Ses vi??, jeg er at finder der en af dagene

(Ohhh yes, just got confirmation that it is good enough that Hess is more give three free concerts at the outdoor stage at the Playhouse on 19, 20 and Aug. 21 at. 21.00 all day.)

Skriv et svar

