Not bad Mentos

Det kan godt være at jeg er meget langsom (men som undskyldning: jeg har lige været 3 mdr. væk fra Danmark), men i går opdagede jeg lige at Mentos er kommet med en ny smagsvariant, og da jeg elsker at smage nyt slik, måtte jeg straks have fat i denne.

Blev meget positiv overrasket, men god kombination af jordbær og lakrids – I likkkkke

Godt gået Mentos.

(It might be that I am very slow (but as an excuse: I’ve just been three months away from Denmark), but yesterday I discovered just that Mentos has come up with a new flavor, and since I love to taste new candy, I had to immediately get hold of this.
Was very positive surprise, good combination of strawberry and liquorice – I likkkkke
Well done Mentos.)

Skriv et svar

