Run run run

Så så man lige mig tilmelde mig FriLøbet d. 26. september 2010, et løb på 10 km. Glæder mig faktisk til at kæmpe mig igennem dette løb.

har løbet 11 km. i New York, og ellers løber jeg mellem 5-7 km, men nu er målet sat, og jeg vil den næste 1,5 mdr. træne for at nå de 10 km. inden for 1 time.

Her er ruten

Beskrivelse af turen:

Fra stadion går turen i rask trav ad Østerbrogade og langs Søerne og ind til Tivoli, hvor løberne tilbagelægger knap en kilometer i haven, der har sommersæsonens sidste åbningsdag samme dag.

Ruten i Tivoli går ind gennem hovedindgangen, hvor Tivoli Garden er opmacheret og byder løberne velkommen med flere musikalske smagsprøver fra deres repetoire, herefter løber man haven rundt inden turen igen går tilbage mod Østerbro.

(tekstkilde: http://www.fri.dk/frilobet)

(today I signed up Friløbet 26th September, which is 10 km.)

2 thoughts on “Run run run

Skriv et svar

