Beatrice Boyle arrived

Ohhhh yes så er min t-shirt fra Beatrice Boyle for Browns Focus som jeg har bestilt hos ASOS ankommet, og den passer perfekt, og er simpelhen så coool.

Det er ikke den første t-shirt fra Beatrice Boyle for Browns Focus, jeg købte også en i New York, men de to er bestemt ikke de sidste jeg har derfra. Man kan vel næsten sige jeg er forelsket i printet på tøjet, syntes det er så fedt og provokerende.

(Then I received my t-shirt from Beatrice Boyle on Browns Focus which I bought through ASOS. It is so cool.)

Skriv et svar

