Well done Mr Toms

To ting jeg virkelig godt kan li´ er Is og Toms Guldkarameller, så min lykke var stor da jeg så at de har lavet en GuldKaramelIs (måske har den været fremme længe, men først nu jeg gør opdagelsen).

Selv manden måtte overgive sig og sige at denne Is faktisk er ret go´, men blød karamel hist og pist i isen, og små dejlige chokoladekugler. Bestemt ikke sidste gange at jeg har fået sådan en fætter.

Ret godt gået Toms, jeg er fan og ja jeg er et slikøre.

(Two things I really liked is ice creame and Toms Gold Caramel, so my happiness was great when I saw that they made a golden Caramel Ice
Well done Toms, I’m a fan)

Skriv et svar

