Black, Hairy and Beautiful

Nåede lige på posthuset og hjem inden det begyndte at regne, skulle nemlig hente den længe ventet etuie til min Iphone 4, så nu behøver jeg ikke længere at misbruge mandens etuie.

Etuiet er af mærket more-thing.com og jeg købte den via Gadgetgear UK, da jeg desværre var så utålmodig og ikke kunne vente på at den kom på lager hos Scantrade/agooddeal.dk, som ellers var så sød at sende mig en personlig mail, da de fik den på lager. Hos agooddeal koster en mellem 250 og 300 dkkr.

Den lever så meget op til mine forventninger, lækker og virkelig flot, nok ikke sidste gang jeg har købt noget af det mærke.

(final I got the case for my iphone 4, and I am very pleased. Not last time I bought something brand more-thing.)

One thought on “Black, Hairy and Beautiful

  1. Pingback: I (cover my) PHONE « Cph Live

Skriv et svar

