Tromborg soon in Magasin

Jeg har nu i snart 14 dage ventet med længsel på at Tromborg kommer på hylderne i magasin, gavekortet jeg har brænder i min taske for at blive brugt, men jeg har holdt mig tilbage fordi jeg virkelig gerne vil prøve Tromborg.

Og nu ser det ud til at jeg på fredag kan få brugt det, og jeg ser virkelig frem til det, for på fredag skulle det nemlig blive solgt fra Magsin, og til de første 100 der køber for over 500 kr. er der en gave (tror dog ikke jeg bliver en af dem, da jeg først får fri fra kursus kl. 15.00 på fredag og skal helt fra Høje Taastrup).

Jeg har udset mig flg. som jeg vil kigge meget nærmere på:

Creamy Lip Powder i Peachpuff – 160 kr.

Lip Balm – 75 kr.

Lip Balm Rose – 75 kr.

Healing Gel Aloe Vera – 160 kr.

Eye Gel – 260 kr. (phyyy en pris)

Spændt på om jeg kan vise jer nogen køb på fredag.

Har du prøve Tromborg og hvad er dine ris/ros til produktet?

(Tromborg appear on the shelves in the Magasin on Friday, and there is a gift to the first 100 customers who buy more than dkkr. 500,00 I’ve waited long for the product came on the shelves, so I look forward to look at them.)

One thought on “Tromborg soon in Magasin

  1. Pingback: Tromborg is now open « Cph Live

Skriv et svar

