Worth in gold

Jeg har her på det sidste haft meget tørre læber, og tog derfor i Magasin for at se om de havde et vidundermiddel – også selvom jeg har 117 andre læbepomader, men når mine læber sprækker og gør ondt, så dem jeg har er ikke de bedste – de er mere sjove dem jeg har.

Men jeg tog i Magasin, og kiggede og faldt over Badeanstaltens forfriskende salve med citrusolier, og til 40 kr. købte jeg den, og  jeg må sige at siden i går og til nu, er der sket en forbedring af tørheden, også kan den også bruges til tør hud på albuer og knæ m.m.

Den er allerede en tro følgesvend i min taske, jeg kan virkelig anbefale den.

Tror også at jeg må have fat i deres Beroligende salve som er velegnet til tør hud, sprukne læber samt rifter og småsår & Balance ansigtscreme.

(Can really recommend Badeanstaltens ointment with citrus oil, for dry lips. It is already my faithful companion.)

2 thoughts on “Worth in gold

  1. Pingback: Tromborg is now open « Cph Live

  2. Pingback: A package for me « Cph Live

Skriv et svar

