Tromborg is now open

Jeg var lige et smut forbi Magasin i dag for at se nærmer på Tromborg som åbnede i dag, og jeg er mere end positiv, virkelig flot stand de har der, clean og enkel.

Kiggede efter nogen bestemt ting som jeg skrev om her, og da jeg gerne ville høre mere om disse produkter tog jeg fat i en af ekspedienterne, som virkelig var dygtig og kunne hjælpe mig med hvordan produkterne virker og hvilke jeg skulle gå efter.

Jeg endte med at købe tre af de produkter jeg havde udset mig, og dejligt at jeg kunne bruge mit gavekort.

Jeg valgte at flg.:

Creamy lip/cheek/eye powder Peachpuff  & Eye gel & Lip cure (den skal dog konkurrere meget hårdt med Badeanstaltens salve)

Lip/cheek/eye powder 160 kr. / Eye gel 260 kr. / lip cure 95 kr.

Da jeg var blandt de første 100 personer som købte for over 500 kr. fik jeg deres makeup penselsæt med

Glæder mig til at tage det hele i brug, og vil løbende komme med en anmeldelse af produkterne, men indtilvidere er jeg overrasket over servicen og vejledningen i butikken, og udseende af produkterne.

(Tromborg opened today in Magasin. Was by to look at it, and to used my gift card, nice store, friendly service, good advice. Bought three products that I am looking forward to test. Will tell you when I’ve used them for some time about what I think about the products.)

Skriv et svar

