Picture for Hess is More Concert

Har lige opdaget at jeg vist slet ikke har fået fortalt om Hess is More koncerten på Ofelia Beach, som jeg var til d. 19. august.

Men som altid giver Hess is More den fuld gas på scenen, og har altid lidt sjovt og nyt som der rystes ud af ærmet, og denne koncert var ikke en undtagelse.

Der blev givet så meget gas på scenen (dog ikke lige så meget som på Nublu), men det var stadig super godt. Det eneste som jeg havde lidt svært ved var at man skulle sidde ned på den tribune som var stillet op, det kan jeg bare ikke til Hess is More, der mener jeg at man skal stå op og give den næsten lige så meget gas som de giver den på scenen (er sikker på at dem der sad ved siden af mig troede jeg var mega mærkelig).

(Forgot to tell about Hess is More concert at Ophelia Beach, but here some pictures and video clips.
As always the give it gas on stage.)

Skriv et svar

