Today’s details

Noget som jeg næsten hverdag har på af smykker er to køb jeg gjorde i New York, som jeg er utrolig glad for.

Saftey Pin – ørestikker som er købt i Opening Ceremony i New York.

og denne meget simple ring, som jeg også købte i New York af Neology by Mina. Jeg bruger den på to måder. Jeg fik den ære at møde Mina som er designer af ringen, hun er utrolig sød og venlig.

(Something that I almost daily have on, are two  jewelry purchases I made in New York, which I am extremely pleased.
Saftey Pin – earings bought at Opening Ceremony and this very simple ring which I bought from  Neology by Mina.)

Skriv et svar

