These boots are made for walking

Igennem downtown fik jeg købt et værdibevis til Riis sko, og i dag syntes jeg det skulle bruges.

Da jeg så disse, kunne jeg ikke lade være med at tænke på musiknr. These boots are made for walking 🙂

De er fra bullboxer, og er super bløde og behagelige at have på.

Jeg kan allerede sig nu, at de kommer til at hænge på mig fra nu af og til de ikke kan mere, så nu kan efteråret bare komme an.

(Got fingers in a voucher to Riis shoes through downtown.dk and it was used today for these bullboxer boots.
They are really delicious and they’ll become my good friends until they can not do anymore.)

3 thoughts on “These boots are made for walking

  1. Niice. Nogen gange ønsker jeg at jeg havde den stil. Ville være rart bare en gang i mellem at komme ned på jorden. Men det er bare ikke mig. Men de er fede i deres klasse. Kom an efterår og vinter.

  2. Pingback: Beautiful inspiration « Cph Live

Skriv et svar

