Finally a good cupcake place in Copenhagen

Man skal ikke råbe højt om at der er CupCakes i nærheden af hvor jeg er, syntes de smager super godt og samtidig er utrolig flotte at se på.

Da jeg opdagede at der ikke så langt fra mit arbejder var åbnet en cafe som kun handler med CupCakes, så måtte jeg selvfølgelig forbi for at smage.

Desværre var der andre end mig som har opdaget dette sted, som hedder Agnes CupCakes og ligger på adressen Sværtegade 2, så der var desværre kun to varianter tilbage (smutter forbi i morgen og ser om de har andre, shyyy fortæl det ikke til nogen vel).

Jeg kom hjem med cupcakes med lakridssmag og Black & White, og begge kan virkelig anbefales.

Prisen er 25 kr. pr. stk., hvis du så køber 4 får du dem til 95 kr. så helt billigt er det ikke, men man behøber jo ikke købe 4 hver gang 😉

(Cupcakes from the newly opened Agnes cupcakes. 2 variants were licorice and Black & White)

Skriv et svar

