After Fashion after Dark

Som skrevet i går, så var jeg til Fashion after Dark med en veninde. Vi fik gået en masse i ring og frem og tilbage, men alt i alt var det hyggeligt og selskabet gjorde det bestemt endnu mere herligt og sjovt.

Hvis man var til det kunne man sagtens have drukket sig en lille bimmelim på, da stort se alle butikker havde champagne, cider eller andet med alkohol at byde på (sikker i håb om at ens dankort ville sidde lidt løsere).

Fik købt et par ting som jeg vil vise jer senere, men måske I kan gætte hvor der blev shoppet ud fra billedet.

Overvejer at besøge en af butikkerne igen for at købe en lille ting mere som jeg så på i går, men nu må vi se om jeg bestemmer mig – er lidt i tænkeboksen.

(Was to Fashion After Dark last night, and came into the home with two things I’ll show you later. Super nice evening in good company. The different stores offered discounts and plenty of drinks)

Skriv et svar

