Thoughts of a half marathon

Sidste weekend deltog jeg i Friløbet som er på 10 km. Jeg har ført løbet 10 km og glædet mig til at deltage i mit første rigtige løb, og havde virkelig sat mig op efter en tide på max 1 time. Desværre blev jeg skuffet over mig selv idet min tid lå lidt over 1 time.

Men jeg er blevet bidt af at løbe, jeg har skrevet mig op til flere løb og syntes det er fedt at have et mål for at tage ud og løbe og træne.

Men et af de løb jeg har skrevet mig op til er ikke på 5 eller 10 km, nej det er på hele 22 km, nemlig et halv maraton til august næste år.

Så nu har jeg virkelig et mål at træne efter, og har tænkt mig at lave en form for Trænings-dagbog om hvordan jeg træner op til dette.

Du kan følge min træning oppe i menulinjen under header-billedet (eller du kan kommer dertil via dette link, og håber du vil tage godt imod det.

(I must be crazy, have signed up for a half marathon in August next year.
You can follow me and my training here)

Skriv et svar

