oxideret.dk

Uhhhhh jeg tror at oxideret.dk og jeg godt kan gå hen og blive ret så gode venner. Hjemmesiden er holdt clean og i meget få farver (I liiike), også har allerede nu et udvalg som tiltaler mig.

Jeg har mailet lidt frem og tilbage med Camilla, som er super hurtig og sød til at svare – igen I liiike

Oxideret.dk showroom ligger i København på adressen: Dr. Tværgade 28, 1302 Kbh. K

Jeg overvejer meget her i weekenden hvor de har et fantastisk tilbud – 10% på køb – at bestille en lille ting hos dem, foruden denne rabat, så har de en anden super god deal, at man kan spare fragten og selv komme ned og hente sin varer i deres Showroom (husk at aftale det med dem).

Her lidt lækkert jeg er faldet for på siden:

Fugle kranie ring i sølv - 250 kr.

Fugleklo halskæde - 350 kr.

A Question Of liberty t-shirt - 255 kr.

Just Junkies feather t-shirt - 300 kr.

Just Junkies martina coated jeans i sort - 600 kr.

(Uhhhhh I think oxideret.dk and I may well end up being pretty good friends. The site is kept clean and in minimum of color (I liiike), also already has a selection that appeals to me.
I have emailed back and forth with Camilla, who is super fast and sweet to answer – again I liiike)

2 thoughts on “oxideret.dk

  1. Pingback: Visiting Oxideret.dk showroom today « Cph Live

Skriv et svar

