My purchases from Fashion after dark evening #1

Som fortalt her fik jeg købt et par ting da der var Fashion after dark i København i fredags.

Jeg er jo lige som en masse andre faldet for Line&Jo´s smykker, og for et stykke tid siden købte jeg et sæt små stjerne ørestikker hos dem, og i fredags købte jeg én enkel medium størrelse stjerne.

og som I kan se fik jeg også købt en lille ting fra designeren Maria Black, dem viser jeg jer senere.  : )

Passer perfekt til de huller jeg har, jeg vil have de to små i højre øre, da jeg har to huller her, og den medium størrelse stjerne i venstre øre, hvor jeg kun har ét hul (lægger et billede op når jeg har dem på).

Hos Line&Jo får man en super venlige betjening, og da jeg var i tvivl om hvad der ville passe, fik jeg lov til at prøve lidt forskelligt, også selvom butikken var godt fyldt med kunder.

Også gør det jo ikke noget at man i fredags også fik 10% rabat når man købte noget hos dem.

(As told I had bought a few things when there was fashion after dark in Copenhagen Friday.
I am like a lot of other, fallen for Line & Jo‘s jewelry, and for a while ago I bought a set of small star studs, and Friday I bought one simple medium size star.)

One thought on “My purchases from Fashion after dark evening #1

  1. Pingback: My purchases from Fashion after dark evening #2 « Cph Live

Skriv et svar

