Dreaming of a new pair of Nike+ running shoes

Jeg har jo løbet igennem snuden på mine elskede Nike+ løbesko, og det holder jo ikke i længden. Men lige pt. er der ikke råd til et par nye løbesko, selvom det nok ville være en god investering, men så er der jo et ønske til jul.

Hvorfor lige præcis Nike+ – jov det skyldes at jeg allerede har alt andet udstyr som kan bruges med Nike+, Nike+ ur, Nike+Ipod sensor, som gør at jeg kan følge mine løbetider og hastighed, og jeg er meget tilfreds med det, og det gør at jeg føler mig mere motiveret og syntes det er sjovt at kunne se ens data.

Det kan man jo også med så meget andet udstyr – ja det er korrekt, men jeg har valgt Nike+Ipod og har alt mit data her, og kender til hvordan det virker og derfor ønsker jeg at forsætte med at bruge det.

Hvis jeg i dag kunne gå ud og vælge et hvilket som helst par Nike+ løbesko, ville jeg helt klart kigge nærmere på disse modeller (billeder og info kommer fra http://store.nike.com hvor du også kan se andre modeller):

Nike Air Max+ 2009 iD Running Shoes – pris ca. 2.000 kr.

Nike LunarGlide+ 2 iD Running Shoes – pris ca. 1.400 kr.

Nike Air Pegasus+ 27 iD Running Shoes – Pris ca. 1.300 kr.

Nike LunarGlide+ 2 Beijing Running Shoes – Pris ca. 1.100 kr. (KLART MIN FARVORIT)

Dette er bare nogen af de sko jeg syntes har et flot design og lyder som en god løbesko, også er det jo ret cool at de stor del af Nike´s løbesko kan du selv design med de farver du ønsker.

 

(If I could go and choose any pair of Nike + running shoes today, I’d definitely look at these models (pictures and info coming from http://store.nike.com where you can also see other models). These are just some of the shoes I think have a nice design and sounds like a good running shoes, also it is pretty cool that the major part of Nike’s running shoes, you can even design with the colors you want.)

 

2 thoughts on “Dreaming of a new pair of Nike+ running shoes

    • Hey Vibe

      Ja det er ret dyrt sådan et par Nike+ løbesko, har lige tjekket dit link ud, og tak for anbefalingen, noget der lige skal kigges lidt nærmere på.

Skriv et svar

