Good morning to a beautiful Saturday

Godmorgen – sikke en skøn morgen også på en lørdag, så kan weekenden vist ikke starte mere perfekt.

Hvis det ikke var pga. at jeg stadig her et dårligt lår, så var jeg helt sikkert taget ud på en lang løbetur.

 

Min weekend startede i går med at vi tog i biografen og se filmen Wall Street 2, en blandet fornøjelse, men god underholdning, og hyggelig måde at starte weekenden på.

Bare rolig ikke alt blev spise, men vi havde gavekort som skulle bruges 🙂

Senere i dag står den på besøg i det nye fitness center som åbner i dag og ligger lidt nede på hjørnet, også til 1 års fødselsdag bagefter.

Også modtog jeg noget lækkert med posten i dag, som jeg viser jer senere, jeg er pænt glad for det og kan givet et lille hint med AMQ : ).

(Beautiful Saturday to wake up to, the weekend can not start on a better way. Yesterday we went to the cinema and saw Wall Street 2 and later  today we are going to 1-year birthday.
Also, I received something in the mail today, which I am pleased to show you later)

 

Skriv et svar

