My other blog

Dette er ikke min eneste blog, jeg har også en blog som kun handler om mine oplevelser, fif og anbefalinger om fantastiske New York, bloggen hedder daneinny (Dane In NY).

Jeg oprettede NY-bloggen ifbm. at jeg boede i byen i 3 mdr. i år, fra maj til juli, og for at dele ud af de ting jeg ved om byen og har oplevet – da det jo ikke er første gang jeg har været i byen.

Du finder min anden blog her: Daneinny

(This is not my only blog, I also have a blog which is all about my experiences, tips and recommendations on great New York, the blog is called daneinny (Dane In NEW).)

Skriv et svar

