Visiting Oxideret.dk showroom today

I dag var jeg forbi Oxideret.dk showroom og fik hilst på Camilla, men også for at få kigge lidt på de ting der er på hjemmesiden irl, og jeg havde taget mit kamera med, så jeg kunne tage lidt billeder til jer.

Jeg syntes Oxideret.dk har rigtig meget lækkert at byde på, som virkelig falder i min smag (det kan man måske også fornemme efter dette indlæg her) og som lige er min stil – enkelt med et twist som gør det spændende, og jeg blev bestemt ikke skuffet efter besøget, hvor jeg fik lov til at pille en del ved tøjet og acc.

Overvejer helt vildt meget at bestille fugleklo halskæden, den er så smuk.

også måtte jeg lige taget et billede af Camilla´s smukke Verner Panton lamper

Forresten så hold øje med Oxideret.dk hjemmeside, Camilla fortalte at der inden længe kommer en masse nye lækre ting og at siden bliver løbende opdateret med nye varer.

Jeg ved godt hvad jeg skal ønske mig i julegave : )

 

(Today I was visiting Oxideret.dk showroom and got to met Camilla, and to get a look at the things that are on the website irl, and I had brought my camera so I could take some pictures for you.)

One thought on “Visiting Oxideret.dk showroom today

Skriv et svar

