Here is what I bought yesterday

Sig hej til Stiletto L1951 og Lola 1817 fra Lola Ramona, som jeg var så heldig at få lov til at købe i går.

Stiletto har jeg sukket efter i meeeeeget lang tid og endelig blev de mine, og Lola gør mig bare glad, når jeg ser dem. Der var så mange fede sko jeg godt ville have købt med hjem, men måtte også være lidt fornuftig og vælge.

(Say hello to Stiletto L1951 and Lola 1817 from Lola Ramona, which I was lucky enough to be allowed to buy yesterday.)

2 thoughts on “Here is what I bought yesterday

    • Tak – glæder mig til at tage dem i brug.
      Du skal da have et par, de skriger så meget på dig.

      Tjaa manden syntes den er for stor, jeg kan godt finde et par stykker mere som kunne komme i samlingne.

      Men wedges har jeg en del af nu. Tager lige et billede en af dagene af wedges-samlingen.

Skriv et svar

