Perfect winter boot

Dette kunne næsten gå hen og blive den perfekte vinterstøvle, disse Jeffrey Campbell Bjork boots.

Jeg læste en artikel hos Cheryl Shops om disse støvler – og jeg giver hende ret i at de må da være de perfekte vinterstøvler. De koster 210$ og hvis jeg stadig var i New York, var det med sikkerhed at jeg ville have kigget meget efter dem.

Jeg kan godt li´ at læderet ikke er blankt og glat, men der er lidt struktur i det, de er lækker foret – perfekt til at holde fusserne varme, og smuk hæl.

De kan købes lige HER (og de sender endda til Europa, så hvis det ikke var pga. moms og told, så var de blevet bestilt)

(This could almost end up being the perfect winter boot, these Jeffrey Campbell Bjork boots.)

Skriv et svar

