Winter jacket is finally found

Selvom jeg syntes det er for tideligt (vi er ikke engang gået over til vintertid endu), ja så måtte jeg ud og finde en vinterjakke, det ente med denne fra Vila til 499 kr. som dækker godt ned over bagdele som er et must når man cykler kl. 7.00 om morgnen til arbejdet, ærmerne er dejlig lange så de ikke bliver korte når man cykler og så kan jeg godt lide detaljerne med den er længere bagtil, og kraven som kan slåes helt op omkring ørerne (ja jeg har nemt til at fryse og skal helst pakkes helt ind), også kan jeg faktisk også have en tykkere trøje på inden under, uden at den sidder for stramt, men uden at være for stor når der ikke er trøje indenunder.

Som du nok kan høre så syntes jeg at jeg har den perfekte vinterjakke.

Beklager kvaliteten af billederne, og jakken kommer slet ikke til sin ret, ser meget stor ud på billedet her. Tager lige et billede en af dagene hvor jeg har den på, så I bedre kan fornemme formen af den.

Hvad med dig, har du fundet vinterjakken??

(It seems that I have found winter jacket, it is from Vila to 499 kr. and satisfy the requirements I have for a jacket.)

2 thoughts on “Winter jacket is finally found

Skriv et svar

