Adeline Affre

Et af mine yndlingssmykker er denne ring fra Adeline Affre som jeg har fået af en veninde.

Kan anbefale lige at tjekke Adeline Affres online shop ud, der er rigtig mange cool smykker – også har de Worldwide free shipping (og er et fransk mærke = ingen told og moms, I liiiike). Jeg kunne sagens vælge et par smykker ud som jeg ikke havde noget imod sad på mig : )

(One of my favorite jewelry, is this ring from Adeline Affre which I got from a friend.
I can recommend just to check Adeline Affres online shop out, there are so many cool jewelry – and they have Worldwide free shipping (and is a French brand = no duty and VAT, I liiiike).

One thought on “Adeline Affre

  1. Pingback: If I could afford it I wanted this « Cph Live

Skriv et svar

