New ring

I fredags, var jeg et smut forbi den nyåbnede Topshop på strøget (Østergade 34), og her faldt jeg over en meget sjov og lidt anderledes ring, så måtte med mig hjem, jeg mindes at have set en lignende før i en væsenlig dyrer udgave, men kan ikke huske hvor.

 

 

Nu er min samling af ringe ved at være rimelig stor, men der er mange flere jeg sagtens ville ønsker også var i min samling. : )

(og ser lige at Mille fra WhyNotBlog også har købt en magen til)

(Last Friday, I was a quick trip to the newly opened Topshop on Strøget (Østergade 34), and here I stumbled upon a very funny and slightly different ring, then had to come home with me.)

4 thoughts on “New ring

    • Ohhh yes – det var da der jeg havde set den som denne ring minder om. Men jeg må pt. drømme om Pamela Love´s smukke ringe 🙂

      Tror dog at Pamela Love er mere behagelig at have på end denne.

Skriv et svar

