Looking for the good Face Cream

Jeg er desværre udgået af den ansigscreme jeg bruger når der lige er lidt overskud på kontoen, nemlig Demalogica – købte den da jeg var i New York, men fik ikke købt et lager med hjem, og nu er jeg løbet tør, og kan desværre ikke finde en som kan erstatte denne – jeg ved at jeg kan købe Dermalogica i DK, men jeg kunne faktisk godt tænke mig at se om jeg kunne finde en erstatning for denne da jeg syntes den desværre er lidt dyr at købe, giver 485,00 kr. for 100ml.

Men jeg kan rigtig godt li´ Dermalogica, så det er bestemt ikke fordi jeg ikke syntes om deres produkter, de er desværre bare lidt for dyre til at jeg kan shoppe amok i produkterne.

Så ligger du inden med en god anbefaling, så er jeg virkelig åben for forslag.

(I’m out of facial cream Dermalogica, and seek advice from a new one – then unfortunately I think that Dermalogica is a little expensive at that.)

2 thoughts on “Looking for the good Face Cream

    • Det er også det jeg er kommet frem til, efter at have prøvet div. Cremeprøver.
      Må lige kigge lidt nærmer på dig link. 1000 tak for anbefalingen. 🙂

Skriv et svar

