Concert with Rasmus Seebach

I lørdag var jeg i Helsingør for at besøge en veninde da vi sammen skulle til Rasmus Seebach koncert i Helsingørs nye kulturhus Kulturværftet.

Super hyggelig aften, og god koncert, selvom jeg desværre ikke kunne synge så meget med på Rasmus Seebachs nr. men har da hørt dem før. Men jeg må sige at han gør det godt på en scene, synger ret godt live og er god til at få publikum med.

Især sangen “Den jeg er” gjorde stor indtryk på mig.

Desværre er kulturværftet ikke det bedste sted for en koncert, idet scenen ligger længere nede end gulvet hvor publikum står, så det er svært for en 165 cm høj en som mig at kunne se helt hvad der sker på scenen. Ikke lige det smarteste. Men det gjorde bestemt ikke stemningen dårlig, folk var glade og feste og sang igennem.

Her lidt billeder fra aften og lidt videoer:

 

(Saturday I was visitting a friend  for Rasmus Seebach concert in Helsingør’s Kulturværftet. Especially the song “Den jeg er” made a great impression on me.)

Skriv et svar

