Shredded

Sikker total udgået mode, men jeg er stadig vild med den, nemlig shredded t-shirt m.m. og jeg har én t-shirt som jeg modtog ifbm. at jeg hjalp Rouge-et-Noir med oversættelse af noget tekst.

Men jeg forsøgte så at lave min egen t-shirt, og endelig blev jeg færdig, og her er mit resultat.

 

også overvejer jeg at lave en i sort, så der er lige et vinterprojekt til når renovering af huset bliver for meget : ) Ovenstående t-shirt er fra H&Ms t-shirt.

(Maybe over fashion, but I’m still crazy about it, shredded t-shirt and I have one t-shirt which I received when I was helping Rouge et Noir with translation of some text. But I tried to make my own t-shirt, and finally I was finished, and here is my result.)

Skriv et svar

