Beautiful inspiration

Jeg kan rigtig godt li´casual jakkesæt stilen, og her er lidt inspiration, som jeg syntes fungere rigtig godt.

Trine fra Presenting får stilen til at fungere ret godt.

Elin Kling fra stylebykling.tv4.se er også rimelig cool

Tror jeg må ud og kigge lidt nærmere på disse ting:

Just Junkies Martina Coated Jeans – Oxideret.dk – 600 kr. / Blazer With turn-up sleeves – Zara – 700 kr. / Liberty tee – aquestionofshop.com – 48€ / Bælte – hm.com – 180 kr. / mine boots fra bullboxer – Riis sko – pris ?? og som slut et par af mine sølvsmykker og et stort tørklæde.


(I really li’casual suit style, and here’s some inspiration, which I think work really well.)

 

Skriv et svar

