Sony has made a fantastic job

Jeg var lige forbi Fona på strøget i dag (sammen med RIGTIG mange andre mennesker) men der fik jeg lov til at lege med Sonys nyere stykke legetøj hvad angår kamera, nemlig deres Nex-3 og Nex-5 kamera, og jeg blev meget meget MEGET begejstret, og da min store hobby er at fotografere og jeg stort set altid har et kamera på mig, samt at mit kompaktkamera ikke har det så godt længere, så var dette virkelig et stort suk, da jeg hørte prisen, nemlig 5000 kr for Nex-5 og 4.200 kr. for Nex-3.

Jeg stod især længe med Nex-5 modellen som er et ultrakompakte digitalkameraer med ombyttelige objektiver (uhhh er vild med at man nu har gået skridtet videre med kompakt kamera og sat ombyttelig objektiv på).

Kameraerne har en Exmor APS HD CMOS-sensor med 14,2 effektive megapixel i DSLR-størrelse. Kan optage Full HD-video, samt du kan lave Panoramaoptagelser også er der en lækker 3″ skærm på.

Lækkerheden i udseenet er hellere ikke lige helt til at kimse af, utrolig elegant kamera, som efter første date jeg havde med dem, føltes godt at holde på, også når du skulle betjene objektivet. Begge dele føltes rubust og holdbart og ikke plastikagtigt.

Nex-3 modellen kommer i 3 faver, sort, sølv og rød og Nex-5 modellen kommer i sort og sølv.

Billede kommer fra http://www.sony.dk hjemmeside

Billede kommer fra http://www.sony.dk hjemmeside

Billede kommer fra http://www.sony.dk hjemmeside

Billede kommer fra http://www.sony.dk hjemmeside

Jeg håber den gavmilde juleman kommer i år : )

(Dear generous Santa Claus, I want very much a Sony’s nex-5 camera for Christmas.)

Skriv et svar

