A package for me

Blev ringet op af vicevært i dag, som fortalt at han havde været så sød at tage imod en pakke som var til mig. Jeg kunne slet ikke finde ud af hvad det var jeg havde bestilt som kom nu  – hmmm. Men da jeg kom hjem stod der pænt en pakke til mig på dørmåtten, som duftede så godt da jeg pakkede den op, og indholdet var fra Badeanstalten.

I pakken var der flg.:

Bjerget Hjerte – håndlavet sæbe med rosentræ og ylang ylang, og dufter af rosentræ og lavendel.

Intensive Shea Bodybutter  – sheabutter og grape.

Boblende Fryd – dansk håndlavet sæbe med eucalyptus, citrongræs og litsea cubeba

samt sæbeholder i træ.

Glæder mig til at prøve Shea Bodybutter og sæben med citrongræs.

Badeanstaltens håndlavet sæber bliver fremstillet i Nordjylland på traditionel facon og foruden sæberne producerer de også parabenfri cremer, badesalte, saltbarrer, saltscrubs, massageolier og og deres skønne salver (som jeg er fan af).

Du kan lærer Badeanstalten bedre at kende HER, hvor du også kan læse mere og produkterne.

Skriv et svar

