Animals with jewelry or jewelry with the animals

Et af mine absolut yndlings smykke mærker er nOir, de laver de mest fantastiske smykker og med humor. Synd man ikke kan købe dem herhjemme i Danmark.

Her er min samling, og jeg skal helt klart tilføje flere, har 3 stk. på listen som jeg vil elske at kunne få tilføjet min samling.

Sig hej til Fig the flying pig, Sally the Shark, Lee the Bee, Amelia Sword og Pete the Porcupine

(One of my absolute favorite piece of jewelry brands is nOir, they’re doing the most amazing jewelry and with humor. Really shame you can not buy them here in Denmark.)

One thought on “Animals with jewelry or jewelry with the animals

  1. Pingback: New BFF « Cph Live

Skriv et svar

