Pictures and shopping from Oxideret.dk

I går var jeg forbi Oxideret.dk på Dr. Tværgade for at hente min nye Maria Black ring og A Question of t-shirt som jeg har sukket efter i et godt stykke tid nu, og da jeg vidste at Camilla fra Oxideret.dk har lavet lidt om i showroomet og fået nye ting, tog jeg mit kamera med.

Her lidt detaljer fra showroomet, bliver virkelig inspireret til at tage billeder hos Camilla og Oxideret.dk, især smykkerne er jeg ret vild med.

(Was visiting Oxideret.dk yesterday to pick up some things I bought, I also took some pictures, since Camilla has done little about and have new things in the showroom.)

One thought on “Pictures and shopping from Oxideret.dk

Skriv et svar

