OSIS+

Jeg skulle forleden lige tester om mandens kontoradresse fungerede med at jeg kunne få sendt post/pakker dertil, og som forsøg faldt valget på lidt produkter fra nicehair.dk som jo til tider har pæne rabatter på div. hårprodukter, og da min hår er pænt ustyrligt kunne jeg jo lige teste nogen produkter for at se om de kunne hjælpe.

Valget faldt på to produtker fra OSIS+ som mange bloggere taler godt om, og nu ville jeg se om de har ret.Nemlig XX og XX.

Efter to dage modtog manden min pakke, så + til nicehair.dk for leveringstiden, og som endnu et + havde de vedlagt en lille gave

og en lille post vingummier (som forsvandt hurtigt).

Nu er jeg spændt på at teste de to produkter og se om de virkelig er så gode.

(Can recommend nicehair.dk and is now anxious to test the OSIS + to see if they really are as good as people say.)

Skriv et svar

