one more to the collection

Mon ikke snart jeg har nok (ikke hvis du spørg mig) 🙂

Jeg har en samling af tørklæder der snart ikke kan være i de to mega HAY poser jeg har dem i (pga. flytningen), og I fredags kom der en mere til samlingen.

Nemlig et fra Stylesnob og det er dejlig oversize et af slagsen.

Det er købt via. smartgirl.dk og røg med ifbm. at jeg skulle bestille et tørklæde til min niece.

Også må jeg lige tage hatten af for smartgirl.dk´s levering, fik det dagen efter det var bestilt.

( A scarf more to my collection, this time from stylesnob)

Skriv et svar

