My fluffy friends

Jeg er en klovn til det med vanter, jeg har smidt mine H&M strikvanter væk i flytterodet og da det er for koldt i disse tider kun at cykle med mine strik-luffer fra svigermor uden et par ekstra fingervanter, så så jeg ingen anden udvej end at jeg bare måtte købe et par ordenlige vanter/luffer, og da jeg så disse hos Skindhuset, så måtte de bare med hjem.

De er så dejlig bløde og super varme og perfekte til de kolde cykelture til og fra arbejdet, også måtte jeg slippe ca. 280 kr. for dem.

Jeps vi er allerede ret så gode venner : )

(A new pair of soft and warm mittens for me, for those cold bike rides. Purchased in Skindhuset for approx. 280 dkr )

Skriv et svar

