Miss Bibi jewlery

Der er ingen tvivl om at jeg for tiden har en stor passion for smykker, og især til ører og finger, og da jeg så smykker fra Miss Bibi var jeg solgt.

Det er smykker der er har et twist af humor og glæde også er det ikke smykker jeg pt. har set andre steder.

Her er lidt af det som jeg godt kunne tænke mig kom hjem til mig (har meget svært ved at begrænse mig, for jeg er vild med det meste af det), og dette er bare et lille udplug af smykkerne.

Cigarette ring 95€/Jean Paul ring 105€/Karl ring 105€/Shoe ring 60€/Tape measure ring 80€/Top Hat ring 80€

Can Opener earrings 60€/Gingerman earrings 110€/Hanger earrings 65€/Pinocchio earrings 115€/Sheriff star earrings 95€/Shoe earrings 85€

Can Opener Necklace 80€/Pig Necklace 90€/Zipper Necklace 95€

Credit Card Bracelet 100€/ Mustache Bracelet 105€

Er ret sikker på at jeg nok kommer til at eje et eller to smykker herfra inden 1 kvartal er gået af 2011.

(Miss Bibi Jewelry has a twist of humor and joy, and it’s not jewelry I’ve seen elsewhere, and that is something that I love about jewelry.)

2 thoughts on “Miss Bibi jewlery

Skriv et svar

