The New York Time Magazine – Actors Create 14 Decisive Moments (#6)

Trodsede snevejret og cyklede i snefygning, snedriver som en af de få på vejen så tidligt om morgen afsted på arbejdet, og kom da også helskindet dertil, men jeg tror jeg tager tidligt fri når jeg lige har fået afsluttet de opgaver der afsluttes, også begiver jeg mig ellers hjemad igen.

Men I skal hellere ikke i dag snydes for en af de flotte film fra The New York Time Magazine, og i dag er det med Matt Damon.

(Braved the snowstorm and arrived at work (as one of the few) so I think doing my work and take home early.
The video today from The New York Time Magazine is with Matt Damon)

Skriv et svar

