Hello two new friends

Dem som har fulgt mig på twitter har kunne læse at jeg har fået lidt nyt hjem, som jeg har shoppet via Etsy.

Her er lidt af det som jeg har fået hjem

Musen – kan jeg anbefale at man søger på ordet: retro little Cute mouse ring og der kommer en masse frem som sælger denne ring. Jeg har dog købt min igennem denne sælger littlefei hvor jeg også har købt rabbit ringen, og jeg har allerede mere på min liste over smykker derfra som jeg godt kunne tænke mig var i min samling.

(2 new rings bought on Etsy through this seller littlefei)

4 thoughts on “Hello two new friends

Skriv et svar

