Graff

En butik jeg først for alvor har fået øjnene op for er Butik Graff (cph) som ligger Amagertorv, som jeg besøgte i går lørdag for at kigge lidt nærmere på smykkerne og tage billeder af butikken.

Butikken er super hyggelig og utrolig flot indrettet (tjek loftet), og smykkerne bliver flot vist frem i flotte montre, og Sarah viser gerne smykkerne frem og giver en lov til at prøve dem.

Butikken forhandler smykker og har et vel af et udvalg som siger spar es efter min stil, mærkerne som du kan finde i butikken er Maria Black, Bjørg, Rebekka Rebekka, Cort Koppel, Oi Soi Oi, Kivi Lai og Sabrina Dehoff, og ikke nok med det men frem til modeugen i februar er det også muligt at finde smykker fra Zarah Voigt, Henriette Lofstrom og Vibe Harslof.

(JEG HAR MANGE FLERE BILLEDER, SÅ SIG TIL HVIS I VIL SE MERE)

Sarah Fyllgraf som er ejeren, åbnede sin butik i sommeren 2010, og har lavet et super samarbejde med 7 designere (Zarah Voigt, Maria Black, Asger Juel Larsen, Henriette Lofstrom, Charlotte Cort Koppel, Vibe Harsløf, Selma Lamai), som fik frie hænder til at lavet smykker efter deres egen udsagn af ordet kunst, og det er der virkelig kommet noget genialt ud af, og var du ikke så heldig at nå forbi den weekend hvor smykkerne var vist frem, så tag at smut forbi butikken Graff, hvor Sarah har fået dem hængt op.

Jeg kom hellere ikke helt tomhændet hjem derfra – det vil jeg viser jer senere hvad det blev til, og det er bestemt ikke sidste gang jeg er forbi og tjekke de smukke smykker ud.

(I strongly recommend that you visit the store Graff, located at Amager Torv. The store has some amazing jewelry.)

7 thoughts on “Graff

  1. Der skal jeg vist pakke pungen godt væk, inden jeg går ind. Ellers vil jeg da komme ud en hel del fattigere. Sikke mange, smukke og særprægede smykker der er!

    • Hæ hæ – nok en god ide, de gange jeg har besøgt butikken, så er jeg kommet ud med noget, kan simpelthen ikke lade være, der er så mange smukke ting som jeg så gerne vil eje.

  2. Pingback: screws in the ears « Cph Live

Skriv et svar

