Boxes for my rings

Dem som har fulgt mig på twitter har kunne følge med i at jeg er i gang med at få styr på mine smykker, og første step er min samling af ringe (som her på det sidste er vokset lidt, men efter min egen mening sagtens kunne være størrerer).

Jeg har købt en akryl boks af mærket Nomess hos Purestyleliving og sort kraftig filt, og det er der kommet dette ud af

Derudover har jeg til halskæder og andet købt denne Bungalow æske med låg, også købt via Purestyleliving.

Med tiden er det dog tanken af jeg skal have noget til at hænge mine halskæder op med, men da det må vente til vi har fået lavet nyt badeværelse, så dette er pt. løsningen for nu.

Overvejer at lave små riller i det øverste lag filt, så ringene kan stå op istedet, og derfor givet et bedre view.

(I got hold my rings and it happened this way.)

3 thoughts on “Boxes for my rings

  1. vældig god ide med det filt… jeg har nemlig samme boks til mine ringe + øreringe + armbånd og det ville da se super ud hvis ringene og øreringene sad fast!

  2. Jeps – så jeg skal lige arbejde lidt videre med ideen, også skal jeg nok vise resultatet.

    Men tror det bliver godt, men kommer nok til at tage lidt tid at få færdigt.

  3. Pingback: Acrylic jewelry box « Cph Live

Skriv et svar

