Ash

Et skomærke jeg er helt vild med er Ash – de laver simpelhen nogen fantastiske sko med et herligt twist som liger falder i min smag og stil.

Når jeg kommer ind i en Ash-butik i København, så er det som at lukke mig ind i en Slikbutik – jeg er helt umulig at få ud derfra igen.

Her er et lille udvalg af de modeller jeg har set mig lun på (et par af dem er fra en gammel collection)

og ja : ) jeg er en sneakers-type

Du finder Ash-butikken her:          Kronprinsensgade 9, København K

(a shoe brand I absolutely love is Ash – nam nam, I just say.)

2 thoughts on “Ash

  1. Jeg har også set mig lun på en hel del forskellige Ash-modeller. Måske noget af det næste fodtøj skal komme derfra. Deres sneakers ville jo være perfekte til det spirende forår. 😀

Skriv et svar

