Made her think, wonder what came home with her

Hæ hæ der er vist gået lidt Made Her Think i bloggen.

Jeg fik jo lov til at låne Made Her Think smykkerne med hjem for bedre at kunne fordybe mig i at tage ordenlige billeder, og da jeg afleverede dem tilbage til Camilla (hvilket ikke var nemt), kunne jeg jo ikke se mig helt fri for ikke at købe lidt med hjem.

Med mig hjem kom nemlig disse 3 smukke ringe

Tak Camilla

 

Kunne simpelthen ikke vælge : )

(Jewelry from Made You Think, purchased from Oxideret.dk)

4 thoughts on “Made her think, wonder what came home with her

    • Tak – er virkelig også glad for den.

      Den koster 1.150 kr. – og pt. er den udsolgt, men Camilla får flere hjem, så man kan skrives på venteliste til den.

Skriv et svar

