Maria Francesca Pepe jewelry

Jeg blev for lidt siden spurgt af Camilla (oxideret.dk) om jeg atter ville hjælpe med at tage lidt billeder når hun fik nye smykker hjem, og denne gang var det så Maria Francesca Pepe smykker der stod for (foto)skud.

Hentede dem i går efter arbejde, og heldigvis kom manden også hjem fra New York med en makro-obejktiv til mig, så jeg fik rigtig leget med nærbilleder.

Her et lille sneak peak af hvad der kom ud af det – resten må Camilla selv vise jer (så hold øje med hendes blog og facebook, hvor jeg tror hun viser jer lige billeder).

Smykkerne er allerede til salg og kommer til at koste mellem 500 – 800 kr.  

(New jewelry has arrived at Oxideret.dk, and I took som pictures, here a small preview).

4 thoughts on “Maria Francesca Pepe jewelry

Skriv et svar

