Acrylic jewelry box

ENDELIG så fik jeg det sidste hjem så jeg langt om længe har fået styr på mine ringe – som man kunne læse HER gik jeg igang med et projekt, og da tiden ikke lige var til at jeg kunne udtænke en ordenlig plan til at færdiggøre det, fandt jeg via Ebay frem til smykkepuder som passede som var de lavet til Nomess boksen.

Her er så det færdige resultat, hvilket jeg er ret godt tilfreds med.

Nomess boksen er købt hos purestyleliving og smykkepuderne er købt af denne sælger på Ebay

og ja der er stadig plads til flere ringe 😉

(Here the final result of my jewelry box)

4 thoughts on “Acrylic jewelry box

Skriv et svar

