Lunch at Ida Davidsen

Syntes virkelig ikke jeg laver andet i dag end at spise. Dagen startede med et besøg hos bageren da det var min tur til at have morgenmad med på arbejdet, også til frokost var jeg  på besøg hos Ida Davidsen og fik lækkert smørbrød.

skiver af hvidvinskogte kartofler, kavi-artmayonnaise, røget laks og asparges

 

oksebryst, pickles, peberrod og tomat

også lige en “lille” dessert

Det er første gang jeg er der, og syntes det var lækkert – men prisen gør at jeg nok ikke lige kommer der hverdag.

og det er så ikke sidste gang i dag at jeg spiser ude, skal nemlig ud og spise ifbm. Copenhagen Dining Week.

(Today visited the Ida Davidsen for lunch and had delicious food.)

4 thoughts on “Lunch at Ida Davidsen

Skriv et svar

