Tea

Jeg er en Te/The/Tea drikker – og drikker mindst 1 kande om dagen – har et helt skab fyldt med alle mulige varianter.

På arbejdet er jeg mest til lakrids te, da den også kan drikkes kold, men efter jeg løb tør og ikke har fået købt nyt, er jeg gået over til Ingefær Citron Te fra Perchs Te-handel, og den er rigtig god (det havde jeg helt glemt), men den er jeg også ved at løbe tør for, så jeg skal ud og have lavet nye forsyninger, og her er de Ingefær Citron Te som jeg pt. overvejer at smage

Løv – Magasin, Kusmi – Magasin, Hampstead – Netsprien, Pukka – Netspiren, Clipper – Naturesource, Yogi – Netsprien

Kender du andre mærker så må du meget gerne smide en kommentar : )

(Ginger Lemon tea – I absolutely love at the moment.)

7 thoughts on “Tea

  1. Jeg har en stor kærlighed til kamillete. Alle synes vist, det er lidt underligt fordi, det er sådan noget, “man kun drikker når man er syg”, men jeg synes altså, det er en skøn te og elsker duften. 🙂

    • Jeg kan sagtens følge dig her, jeg kan også godt li´ bare at drikke en kop kamillete, også selvom jeg ikke er syg – syntes det beroliger en lidt.

      Men jeg er vist hellere ikke så kræsen når det kommer til te.

      Det underlige ved Ingefær Citron Te er at jeg kan ikke døje ingefær man får til fx. Sushi, men i te kan jeg godt.

  2. Jeg kan i hvert fald anbefale Pukka’s lemongrass/ginger the, den er superlækker.

    Kender du Cool Mint the (man kan få det i Østerlandsk thehus og Tante T), det er virkelig også lækkert og kan sagtens drikkes koldt 🙂

  3. jeg drikker selv “make us a brew” med forest fruits og den eeeeelsker jeg 😀
    Ellers er Kusmi med chili/mørk chokolade også rigtig god 🙂

Skriv et svar

